CHÉMIA A BIOLÓGIA

Mgr. Henrich Hlavina

Mgr. Henrich Hlavina
ChémiaBiológiaMaturitná prípravaKritické myslenieIndividuálne vedeniePohovor na univerzituMedicína

Mgr. Henrich Hlavina

Skúsený pedagóg so zameraním na chémiu a biológiu, ktorý vedie študentov k pochopeniu súvislostí a dôslednej príprave na maturitu či prijímacie skúšky.
Spája odborný prístup s citom pre individuálne potreby študenta.
Cena na vyžiadanie
Dohodnite si konzultáciu

Profil lektora

Henrich Hlavina prináša do výučby prírodných vied systematickosť, odbornosť a dôraz na rozvoj analytického myslenia. Venuje sa výučbe chémie a biológie na úrovni stredných škôl, kde vedie študentov nielen k zvládnutiu učiva, ale aj k pochopeniu princípov, ktoré stoja za ním.

Jeho pedagogický prístup je postavený na kombinácii overených didaktických metód, individuálneho vedenia a dôslednej prípravy na kľúčové akademické momenty – či už ide o maturitu, prijímacie pohovory alebo predmetové olympiády.

Počas svojej praxe vzdelával viac než 800 študentov a individuálne mentoroval desiatky z nich. Svoje skúsenosti rozširuje aj ako školiteľ v programe DofE a koordinátor medzinárodných študentských výmen v rámci programu Erasmus+. Neustále sa profesijne rozvíja – v oblasti prírodných vied, pedagogiky aj cudzích jazykov.

Odborná špecializácia

  • Výučba chémie a biológie (ISCED 3)
  • Príprava na maturitné skúšky a prijímacie pohovory
  • Individuálne vedenie študentov
  • Príprava na predmetové olympiády
  • Školiteľ a hodnotiteľ programu DofE
  • Koordinátor krátkodobých mobilít Erasmus+

Certifikáty

  • The Duke of Edinburgh´s international award
  • Manažérske zručnosti učiteľa - V lavici

Vzdelanie

Mgr. Henrich Hlavina - vzdelanie
Univerzita Komenského v Bratislave - Prírodovedecká fakulta
Učiteľstvo chémie a biológie (Bc., Mgr.)
„Vzdelávanie v prírodných vedách nie je len o zapamätaní – je to cesta k pochopeniu súvislostí a schopnosti myslieť v štruktúre.“

Lektor o sebe

Čo považujete za najdôležitejšie pri výučbe?

Vzdelávanie nevnímam ako prenos informácií, ale ako proces formovania myslenia. Dôležité je pre mňa naučiť študenta rozumieť súvislostiam a vedieť ich uplatniť – nie iba správne odpovedať.

Ako by ste opísali svoj štýl výučby?

Kombinujem systematický prístup s dôrazom na logiku a názornosť. Každý študent potrebuje iný spôsob vedenia – preto sa snažím nájsť rovnováhu medzi trpezlivosťou a výzvou.

Čo vás inšpiruje?

Pamätám si študenta, ktorý mal spočiatku veľké problémy s chémiou. Po spoločných prípravách zvládol nielen maturitu, ale dnes študuje medicínu. Táto premena je pre mňa dôkazom, že dôsledná práca prináša výsledky.

© eisenheim.sk